marți, iulie 16, 2013

Inimioare cu untura si rahat

Nu stiu daca voi mai tineti minte cornuletele cu untura din copilarie, dar mie mi s-a facut pofta de asa ceva si am cautat repede reteta in caietele ingalbenite de trecerea vremii. Am gasit- o si m-am apucat de treaba, doar ca nu am mai invartit la cornulete, ci le-am decupat cu sablonul inimioara. Au iesit ca in copilarie!


2 cani untura
1 cana zahar
2 oua
esenta de vanilie
1 lingura amoniac
faina cat cuprinde
Am amestecat untura cu ouale si zaharul, le-am omogenizat, apoi am adaugat faina  si amoniacul si am framantat pana am obtinut un aluat nelipicios.
L-am intins si am decupat inimioare pe care am pus bucatele de rahat.
 Le-am copt la 180 grade cam 20 minute.

Un comentariu:

  1. Super! Ma apuca melancolia cand ma uit la pozele astea :) Si mama mea facea mereu astfel de biscuiti.

    RăspundețiȘtergere